PFL

Jao, nu e jag hemma från PFL:n det var la rätt bra vissta grejjer, men dom sa typ samma sak heeeela dagen. Fast först om hjärt-kärl sjukdommar och sen om alkolism eller narkotikaberoende.
BIOLOGI + VAL = RESULTATET
Ja det var typ det vi lärde oss...hoppas det blir lite mer varierat på torsdag iaf :)
Jag är fortfarande positiv iaf :)
Fast vissa grejjer var även ångestframkallande. Jag kände hjärtat banka o ville bara gå där i från i vissa stunder, men det gick över som tur va :)

Nu e jag helt sjuuukt trött asså. Sov ju som sagt inte mycket i natt, och sen suttit o lyssnat hela dan, det tar på krafterna.
Men kan inte sova nu för jag tvättar lite :)

Jalla bajjjj
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0