The uninvited

Igår till idag sov jag hos mamma o pappa, sen åkte jag o pappa hem till mig o satte upp spegeln i hallen, nice som fan. Och så duchade jag, och det var sååå gött :D Sen gick jag mamma pappa o rebecka till morbror daniel på kalas, smörgåstårta o tårta MUMS!

Sen gick jag hem o det var skiiiit kallt. Så kom Elin förbi med godis, cheese crunches och så hade hon hyrt filmen the uninvited...hon hade som vanligt väldigt bad nerves, vilket smittade av sig på mig HAHA! Blev mer rädd för hennes skrik och flaxande armar än för filmen. Men den är att rekomendera faktiskt :D
Sen hade vi även vattenkrig, vilket resulterade i vatten över hela golvet i köket, INTE OKEJ! :P Sen även lite spritpenne krig, och JAG VANN!!! MOAHAHAHAHHAHA!!!!!!!!!!!!!!!! :P :P :P

Nu ska jag sova för i morron e det fan 3 tråkiga halvjobbiga saker på en o samma dag, men jag e stark som en oxå för tillfället, så det fixar ju jag :D
1. Träffa Anna, hon verkade iaf mycket bättre än den andra
2. Tredje dagen på PFL
3. Träffa Tommy på språngbrädan
Sen på kvällen vettifan, nått hittar man väl säkert på :)

Natti natti
L

Kommentarer
Postat av: Kimo

HAHA eller hur :P Tycker det var ett väldigt fint hus :D

2009-12-07 @ 22:33:02
URL: http://kimovski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0