Torktumlare

Haft huvudvärk i två dagar nu, riktigt skönt asså :D

Idag var det andra dagen på PFL, det var hm, tjatigt värre. Bara sitta o lyssna på massa jävla statistik o skit. Men men...det e bara o sitta där o se glad ut. Har ju trots allt satt mig i situationen själv.
Tillslut var enda orden jag hörde: Risk, problem, standardmått, val, triggernivå och tolerans. Jag hörde liksom inte själva meningarna utan endast dom orden. Fick inget sammanhang, men dom har ju tjatat om det 2 dagar nu, så jag har redan fattat det. Så det gjorde inget. Weeei!

Nya övervakaren ringde idag oxå, ska träffa henne på måndag innan PFL, hon verkade trevlig. Jag fick upp ett hopp igen. Att detta med övervakning faktiskt kan ge mej någonting, det är väl ändå det som är tanken?

Mitt huvud känns som en torktumlare.

Ciao
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0