Af

Dagen började ändå bra, mobilen ringde o det var en som skulle komma o koppla i mitt internet. TJOHO! :D Fan va gött..har bara väntat i hm, 2,5 månad på skiten ju. Men men. Nu funkar det ju iaf :)

Sen gick jag till arbetsförmedlingen och träffade min handläggare, hon kände t.o.m igen mej sa hon, hehe. Mja e ju bara 5 månader sen sist jag var där så... usch! Och jag blev ändå bara arg av o höra vad hon sa.
Eller aa det e ju inte hennes fel, utan regeringen, ordet regeringen nämndes nog ca 5 gånger på mja 5-10 minuter. Haha.
Sen blev jag haffad av en såndär jobbcoach, dom verkar blivit poppis. Haha så stog jag o prata med han o så kände jag att nån satt o glodde på mej, så jag nästan blev sur, o när jag titta upp så satt Elin där, haha. Liiiite chockerande måste jag säga, så vi tog sällskap bort mot dom finare kvarteren i stan :)

Jag hade en dröm i söndags morse, att jag skrev en typ rapp låt.. och helt konstgit nog när jag vakna så kom jag ihåg lite på den...men sen när jag skulle sätta mig o skriva ner det, så kom jag bara på pyyytte liiiite...kanske lägger ut den här vid senare tillfälle..om jag minns mer! Vissa meningar pluppar upp lite då och då...annars får jag väl hitta på nått haha :P Lite kul ändå...

Idag är en bättre dag än igår :)

Tjing
L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0