Back in the game

Ja, nu ska jag ta upp bloggandet på riktigt tänkte jag. Får se hur det går med det hehe.

Har precis blivit arbetslös o det suger, eller aa inte än, men snart, jag känner det. Jag vet ju hur det var sist jag var arbetslös, först klättra på väggarna för o sen bli typ depp o ligga i soffan o dricka öl o kolla på 24 boxarna typ. Hm fast man ska ju tänka positivt. Men jag har en konstig känsla i mig, att nått stort e på gång, men jag vet inte vad, vet inte ens om det är nått bra eller dåligt. :/ Man blir nästan apatisk tillslut, man mår varken bra eller dåligt. Känns som man verkligen måste hålla i gång hela tiden, för att sen lägga sig i sängen och tänka alldeles för mycket. Varför har inte hjärnan on och off som alla andra apparater? Tänk va lätt det vore då. Fast förrut har jag iaf haft en på och av knapp för hjärtat, vilket relaterat i att folk kallat mej känslokall. Men nu tycks den knappen vara borta. Eller så e det bara det att jag inte druckit på 6 månader idag, wuii grattis till mej. Blä tråkigt...

Aja fan detta ska va en glad blogg inget jävla crap, så det så!

Idag har Elin sparkat mej i arslet o slängt ut skiten ir garderoben så jag kunde få in mina kläder. :) Tack för det :)

Sen har jag vart o klippt mej hos Emmi oxå, fin fint :) Thanx alot :)

Neee nu vill jag inte skriva mer idag..

Tjo fräs.
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0