Jag hade så kickat skiten ur varenda kändis!

Igår var min syrra o hennes två barn här, Filip och Felicia :) Vi gjorde fiskpinnar, potatis med fiskdressing till, det var gott hihi :) Trevligt att dom hälsade på oxå, dom har aldrig sett nån av mina lägenheter hehe.

Idag så ställde jag klockan på 9 för o ringa samtalet, men jag sket i det. Det var nog bara en flipp så det kan vänta till 9 december...Yessss!!

Sen kom mamma hit o på kaffe när hon slutade jobbet. Sen fick jag upp gardinstängerna i sovrummet, plus nästan gardinerna, men fick värsta utbrottet så jag sket i o fortsätta haha.
Sen kom Elin pelin o drack kaffe efter hon slutat skolan. Alltid lika trevligt :)

Idag har jag verkligen INGET vettigt o skriva, haha gid va tråkigt.

Dessutom tvinga jag Emma o skriva en rubrik för jag kom inte på nått, så skrev hon det där, o det har inget med inlägget o göra. Men det lät ju bra endå haha :D

Tjing
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0