The last house on the left

Idag (eller aa igår, eftersom klockan e efter 12 :P) så har jag lagat mat till mig o Elin, blev väl sådär, men men. :)
Sen har jag gått promenix med mamma o Iza, kallt så in i helvete :P Har även hälsat på Nathalie en sväng. Sen kom Elin och Gabbi, vi fikade, spelade yatzy och kollade på film, den var faktiskt bra :) Iaf enligt mej o Elin, Gabbi var mest rädd o gråtfärdig hehe..
Nu ska jag sova för att i morgon åka till tygladan o köpa gardiner med mamma. Hoppas att jag hittar några fiiina, ser jävligt tomt ut i fönstren med bara typ en gardin i varje fönster. Haha. Det går sakta men säkert framåt i lägenheten. Önskar man bara kunde knäppa med fingret så var det exakt som man ville ha det! :)

Natti natti :)
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0