Im back in tha game!

Jaa, för så är det. Det känns som jag hittat mig själv igen!! Fy fan va gött..Fast ändå har jag nog ändrat min attityd på ett FÖR MIG possetivt sätt.
Jag har nog alltid varit "för snäll" sagt "ja" i stället för "nej" men nu har jag börjat säga nej, och stå fast för det! Varför i hela helvete ska jag vara snäll o säga ja hela tiden när ingen gör det tillbaka??? Haha nää, jag e trött på och bli överkörd och hunsad med. Så det så!
Nu satsar jag endast på mig själv och mitt eget mående, gör saker JAG VILL och som JAG tycker är roligt!
JAG tänker ENDAST ha personer i mitt liv som förtjänar det, och som JAG vill ha i mitt liv, ni andra kan bara dra så långt åt helvete som ni kan komma! Jag skulle inte ens bry mej om ni flytta till andra sidan jord klotet eller gick o dog eller va fan som helst!
NU vet jag att även om jag säger nej så lämnar inte folk mig. Och gör dom det så är det fan deras förlust och inte min! Jag har disskuterat detta mycket med DIG, och dina ord stärker mig som fan! <3 Min själsfrände forever and ever!!! Du gör mig stark!!!! 
Ja, jag erkänner jag e skiiit rädd för att folk inte ska tycka om mig, lämna mig, hata mig, vända ryggen och gå. Men nu? Eh neeeej, ni e fan inte värda mig om ni inte accepterar mig så som jag är!!

Haha jag tror jag kommer bli sedd som värsta bitchen, egot med väääärldens attityd/aggressions problem, men nääää så e det inte!!! Moahahahaha!!!!

Jalla bajjj
LINDA

Kommentarer
Postat av: Therese

Nu börjar det låta bra Linda!

Folk ska förtjäna ens vänskap och den ska vara ömsesidig! : )

2010-03-03 @ 08:19:47
URL: http://hanssontherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0