Muuuusiiiiigt!! <3

Idag har jag o älsk gått i affärer, det gick förvånansvärt bra haha, vi brukar annars vara väldigt olika när det gäller det där. Hon går på gina tricot o sminkaffärer o skit i flera timmar, UTAN att köpa ett skit. Jag går till den/dom affärerna jag vet att jag ska köpa något i, tittar snabbt, provar, köper och sen går hem. Haha.
Men idag kikade vi bara snabbt i alla affärer, sen köpte vi blommor och pysselgrejs på panduro som vi ska ha. Det e typ heminredning :D Så här ska det målas hihi. Frääänt! :)
Vi har fått det mysigt här hemma oxå tycker jag. Särskillt på kvällarna när man tänder ALLA MILJONER ljus hihi. Det älskar jag.

Nu gör baby maten, hehe. Brukar annars vara jag som står för det, och hon för städningen hehe. Bra uppdelning tycker jag :D
Hon tror att vi ska damma, städa, dammsuga o shit sen, men det tänker jag inte göra hahaha. Fast TYYYST säg inget till henne hehehe.

Jag ska på innebandy träning sen kl 7. Det ska bli skojsigt för vi ska spela träningsmatch mot dom som har träning innan oss :)

Jag är så himla glad och lycklig med min fina gulliga tjej. Hon får mog att le. :) Men även att bli arg, men det e bara bra. Man kan ju inte gå på rosa moln jämt liksom :D Det e bra när det är upp och ner i ett förhållande, bara det inte blir fööör mycket åt nått håll. En jämn balans det är det bästa, det tror iaf jag :)
Och efter "många om och men" så har jag och hjärtat kommit dit, iaf enligt mig. Hon kanske tycker annorlunda, men det tror jag inte :P
Vi kompenserar varandra bra i vardagen och vi har det bra och mysigt och hittar på saker. :)
Jag älskar henne en jävla massa :)

Carpe Diem

/Happyface :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blogg igen gillas. Har väntat.

Att du mår bra, gillas ännu mer.

Keep it up KB!

2010-10-19 @ 21:13:44
Postat av: linda

vem kan detta vara som kommenterat tro??

2010-10-22 @ 23:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0