Nystart :)

Yes, nu hade jag tänkt börja blogga igen, får se hur länge det håller i sig :P
Det har hänt rätt mycket sen sist jag bloggade. 
Jag och Eliisa har gått från särbo till sambo hehe :) Det känns gööör bra :D
Vi har blivit hemma fruar, hon först, och igår gjorde jag sista dagen på jobbet. Det känns både bra och dåligt. Bra för att få vila upp sig, och komma igång med träningen igen. Dåligt för att ekonomin blir skit. Men det löser sig alltid :)
Fast jag kommer antagligen bara tycka att det e skönt att vara "ledig" i några veckor, sen lär jag ju bli sjuuukt rastlös och klättra på väggarna, dock till älsks nackdel haha. Nää men jag får nog försöka hitta mig ett jobb eller en praktikplats eller nått. :) Nån som har ett jobb till övers?? Hehe..

Jag har inte fått tillbaka det där j*vla körkortet än heller. Tänker inte skriva mer om det för då går jag la upp i atomer!!

Nu ska jag fortsätta med mitt hemmafruande, för i kväll kommer sötisarna, Rebecka och Skrållan :)

Korsord e väl oxå kärringvarning och det håller jag o baby på med kvällarna i ända hahaha. Men det e faktiskt mysigt, och jag inbillar mig att man blir jävla smart oxå :D

Jag älskar dig lilla Eliisa fiisa :D <3

puss och hej leverpastej
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0