Städdag

Ja det får nog bli det idag, sen! Ser ut som fan här juuu....

Jag vill skriva massa men finner inga ord, det e totalstopp...

Så jag ägnar detta inlägg till några vänner i stället. :) Helt utan inbördes ordning, som man brukar säga :)

Eliisa Ivarsson, tycker att jag ska skriva att hon e bäst, men då skulle jag ju ljuga, det går ju inte! :P
Men vi har fasen kul ihop, du e en rolig filur :) Thailand here we come HAHA :P
På fredag ska vi ha terapikväll, film och cola :D Mys mys :)

Elin Hag, du betyder väldigt mycket för mej, jag vet på nått konstigt vis att du finns alltid där. Jag finns här för dej med, när som helst. Vet att jag inte alltid svarar i telefonen och så, det är inget illa mot dig. Hoppas du vet det?
Jag både gillar och ogillar känslan av att det känns som du kan öppna min bok, läsa den och förstå. Hur kan det vara möjligt? Vi har träffats en gång bara, men pratat mycket i telefonen och så. Du är unik, mitt lilla hjärta <3

Therese Hansson, Grattis till lillkillen Miio, jag längtar tills jag får träffa honom, och dig förståss :) Du är så underbar, jag har aldrig varit med om någon som stöttat mig så som du har gjort. Jag är så himla tacksam och glad för det. Utan dig hade jag inte varit där jag är idag. Visst att stegen går frammåt och ibland tillbaka. Men dina ord får mig att vilja kämpa, för min egen skull och även för min omgivnings skull. Jag har bestämt mig nu! 
Jag älskar dej <3 

Janina Eriksson, jag är så jävla glad att ha dig tillbaka i mitt liv, det betyder såååå mycket. Har saknat dej varenda dag jag var utan dig. Och att vi börjat träna ihop, vi har ett mål, nått att kämpa för.
Jag har alltid sagt att du är min självsfrende, och det håller jag fast vid, vi är så otroligt lika i så mycket. Ibland är det nästan lite skrämmande. Jag tänker inte förlora dig en gång till! Jag älskar dej min lilla gumma! <3

Elin Lindén, ibland ses vi mycket, ibland mindre. Med dig har man aldrig tråkigt. Finns här för dej 24/7, hoppas du vet det! Du finns alltid i mitt hjärta. Du är underbar! <3

Love
L


Kommentarer
Postat av: Therese

Naaw söt du är! Du är starkare än du tror. Det är vi alla! : )

2010-02-05 @ 17:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0