Varför?

Det e fan dagens ord VARFÖR??????
Varför går ingenting som JAG vill, varför kommer ångesten och går hela tiden? gjort i ca en veckas tid nu ju...Jobbigt...Känner mig stressad, fast jag inte har någon anledning till det. Känns som jag glömt saker jag ska göra? Men har tänkt o tänkt, och det e inget jag missat, inte vad jag vet iaf? Hm dumma skit!!

Och pengar?? GE MIG PENGAR!!! Hur ska jag klara mig? Vill inte leva på mamma o pappa, vill kunna klara mig själv. FAN!!!

Idag ska jag iaf träna med bästaste, ska bli så jävla gött :D

Drömmen i natt,,,hm jag vaknade med lite halvt panik måste jag säga...Jag tror jag e rädd. Rädd att förlora dig igen! Jag vill inte det!

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0