Nytt liv? Igen..

Jaa, fan nu har jag bestämt mig, igen...det får bli vitt på obestämd tid...Jag vill ju fan gå UPP i vikt och inte ner...
Tror fan min kropp e allergisk mot alkohol...Mår ju alltid röven dagen efter, helt utslagen, spyr, mår illa, kan inte äta...Hm INTE OKEJ!!! Så nu blir det till o köpa gymkort, och börja träna!!! Och jag SKA klara det...Annars tänker jag fan proppa i mig 10 antabus om dagen eller nått..haha nej kanske inte, men aa...:)

Idag känner jag mig stark! Och nu ska jag gå och se vad jag ska äta :) Kött, pommes o sååås kanske, och grönsaker :) MUMMA!
Sen ska jag nog träffa Janina en sväng, hämta min plånbok, termobyxor o så :) Kanske en promenix oxå :)

----------

Det e jättekonstigt,,,jag känner inte den personen, men ändå har du fastnat på min näthinna på nått konstigt sätt!

----------

Hej svejs
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0