Jävligt lyckat

Jag gick o la mej vid 23.30, läste lite i min bok, för att jag skulle vara så jääävla trött så jag inte kunde hålla upp ögonen. När jag höll på o somna, la jag i från mej boken, släckte lampan, la mig till rätta och tänkte yes idag kommer jag somna.
Men TJIIIII fick jag, låg o vände o vridde till 5 eller halv 6, då jag äntligen somnade. Men jobbigt nog ringde klockan 07.00. Men låg i sängen till typ 7.30.
Gick upp tog på mej, satte på kaffe. Sen kom Elin strax efter 8. Och blir liiiiika jävla rädd varje gång just hon "plingar" på dörren. För hon typ trycker in hela knappen i lägenheten ända tills man öppnar, så det gäller o va snabb som fan o öppna dörren hahaha. Så fick hon ställt sina frågor o så tog vi en cigg.

Nu ska jag snart gå till bussen mot vbg. Hoppas det blir en givande dag. :)

Skriver mer sen
L


Kommentarer
Postat av: Kimo

Men va fan inte visste jag att du har blogg :P

Du får väl komma hit och Zumba dåå! hihi! Det är skit kul, det ska jag göra nu!

2009-12-01 @ 09:25:49
URL: http://kimovski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0