Funderingar

Nu har Emmi varit här, vi käka mat o så hyrde vi en film, rec hette den, den var hm, rätt kass, haha men men. Vi hade trevligt anyway :) Prata om livet typ. Det e bra o göra det, men man blir nog fan ännu mer förvirrad o får ännu mer ångest. Haha.

Fan, känns som man inte gör nått vettigt i livet. Inga mål inget o sträva efter, bara flyter runt o hoppas på att allt ska gå bra. Men det e fan ångest framkallande asså, fast egentligen så har jag inget i mitt liv o ha ångest över, men jag har det ändå. Och det e fett jobbigt för jag vet inte varför jag har det? Helt sjuuukt. Tänker att det e på grund av arbetslösheten, men det borde man ju inte må typ dåligt av, iaf inte efter knappt en månad.

Jag e nog den som alltid sagt att med mål i livet kommer man långt, men just nu har jag inga mål, inga rutiner o det e fan jobbigt. Visst jag e inte den som e organiserad eller planerar långt i förväg eller så, men lite rutin på vardagen hade jag dock inte tackat nej till...
Jaja, gnäll gnäll.

puss hej
L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0