Kåsju - My baby

Älskar denna låten, och texten. DRITT BRA!!!! :D

Får jeg spørsmål om ekte kjærlighet, hva svarer jeg da?
Jeg sier navnet på deg for da er du svaret på alt
du er uvirkelig flott du er ufattelig fin
og det er skikkelig godt for meg å tenke at du er min
du får meg satt ut av spill og får å si det sånn
jeg kan med hånd på hjerte si at jeg aldri har hatt det så fint
skal få sakt det med stil, jeg skal få sakt det med rim
at du er det beste og mine følelser får deg er vansklig å si

første gang jeg var betatt, andre gang jeg var besatt
og etter tredje gang så klarte jeg ikke tenke på noe annet
jeg ville se når du smiler, er så pen når du smiler
og du er så jævla søt at jeg må le når du smiler.

Mener alt jeg har sakt og jeg har alltid følt det rett
for jeg har aldri møtt og sett, noe så søtt og fett
Når vi ble sammen, ble det realitet og drømmedagen min
For du har alltid vært og vil alltid være drømmedama mi

All tid jeg har med deg, du vet den løper for fort
jeg tenker på deg overalt og stadig drømmer meg bort
mine følelser for deg kank'e fortelles med ord
for jeg elsker deg mer enn alt så mye mer enn du tror
å særiøst, jeg veit at du ikke ser ut hva du gjør med meg
for det fins ikke lenger grenser for hva jeg er villig til å gjøre for deg
Du gjør at jeg kan føle det som hjertet mitt sier, du gjør at hjertet mitt smiler

Så, ja, hjertet mitt smiler
du er det beste som har hendt meg, det å leve er fett
Det er'kke lenger kunne drømmer for jeg svever så lett
Det er ikke noe å legge skyld på, du er det peneste jeg har sett
og måten du er på, gjør at det å elske deg blir lett
jeg vil ha oss for alltid, og sånn, får å gjøre tinga klart
Du er det beste av alt, med en personlighet som ingen har
ja, jeg kan trygt si, jeg er på vei mot mitt beste år
for jeg elsker deg og jeg veit at du vet det nå

Kommentarer
Postat av: sessan

Jag Älskar Dig<3

2010-02-14 @ 18:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0