Skrållan

Skrållan, är mamma, pappa, sussie o rebeckas (och lite min, hehe) lilla hundvalp som vi hämtade i jönköping i söndags... Hon är den sötaste som finns, JAG ÄR KÄR!!!! Jag älskar henne redan, hon e en liten nallebjörn. <3
Cavallier kings charles och spets är hon...

Annars då? Jp tack det e bra, lite förkyld eller nått är jag. Och stora sömnproblem..men det löser sig säkert...

Igår var jag o Janina o tränade, inte vart där sen i torsdags, det kändes kan man ju säga, men idag ska vi dit igen...Gött som fan e det..både psykiskt och fysiskt. Man skäpper ALLT annat och tänker bara på träningen. Det är som o stänga av hjärnan en stund och bara koncentrera sig på träningen...UNDERBART!!!

Onsdag - fredag ska jag passa lilla hjärtat när övriga familjen jobbar o är i skolan, då ska vi pussas o gosas massa! :D

Pöss og klem
L

Kommentarer
Postat av: Hannah

nöjd nu när jag kommenterar? hahaha



:D

2010-01-27 @ 13:20:22
URL: http://flaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0