Som barn på nytt

Ja, det var jag o Janina igår, fyyy fan va roligt det var :D Vi gick från stan till kaggetorp och mötte upp Nova (Janinas systerdotter). Så gick vi bort till VÄÄÄÄRLDENS pulkabacke. Först var vi skitnervösa, för den var jättehög och massa gupp o sånt. Men efter första åket så sprang vi upp o ner som två små barn. :D
Efter X antal åk i backen var vi blöta och höll på o frysa ihjäl. Så vi gick hem till Tomas och Jenny, där fick vi jättegod mat :) Sen gick vi till stan igen. Mycket motion kan man säga :)

Sen vill jag även säga det att du har verkligen fått mig på fötter igen. Jag e så jävla glad att ha dig tillbaka i mitt liv, det finns inga ord. Trodde aldrig det skulle hända. Men det gjorde det, och ingen är gladare än jag :D
Vi hittar på saker och har allmänt kul :D Jag mår bra igen och det är mycket tack vare dig.
Jag älskar dig bäjb! Puss <3

Puss och kram
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0