JÄVLA PSYK!!!!!!!!!!

Faaan asså jag har verkligen kämpat för att få tillbaka körkortet...skulle ju haft det den 10 maj..Men NÄÄÄ det får jag ju inte...trots att jag skärpt mig jävligt mycket...
men nu e det vuxenpsyk som sabbar, bara för att jag har adhd så ska väl det inte hindra mig från o få körkortet?? joooo för då ska läkaren på psyk skriva läkarintyg,,och för o kunna det vill hon att jag ska ta 3 prover fram till i oktober... fattar inte varför?? dom ska skriva läkarintyg om jag e lämplig i trafiken pga medicineringen o så...det har la fan inget med om jag e nykter eller inte o göra???? för det sköter transportstyrelsen,,för sen när jag nån gång får tillbaka körkortet så ska jag ju ta 4 prover på 6 månader och sen ytterligare prover under 1 år...
E det inte nog med prover då???? JÄVLA SÄR!!!!!!!!!!!!!!

Aja,,, skiter snart i hela jävla körkortet och cyklar i stället!!!! Jävla krångel bara ju!!!!

---

Nu kommer snart älsklingen,,,hoppas hon kan göra mig på bättre humör!!! Det kan hon säkert...hon e bäst min tjeeeej! :D
Puss på henne! <3

Skål :D
L

Kommentarer
Postat av: Emmi

suck och du som har varit så duktig! det vet jag! hoppas de ger dig ditt körkort ändå. Kose deg! Emmi

2010-07-20 @ 17:58:43
URL: http://karenina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0